پزشکیان: بنزین را گران نمی‌کنیم

مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از من در رسانه‌ها پخش کرده‌اند که ما بنزین را گران می‌کنیم، در حالی که اینطور نیست. بدون رضایت مردم هیچ اقدامی نخواهم کرد و این را قاطع اعلام می‌کنم.

کد خبر: ۱۶۷۹۵۵
۲۱:۵۷ - ۱۱ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از من در رسانه‌ها پخش کرده‌اند که ما بنزین را گران می‌کنیم، در حالی که اینطور نیست. بدون رضایت مردم هیچ اقدامی نخواهم کرد و این را قاطع اعلام می‌کنم.

مسعود پزشکیان در اولین مناظره از مناظره‌های دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: قبل از ورود به سوال مجری برنامه باید جواب یک بداخلاقی را بدهم از من در رسانه‌ها پخش کرده‌اند که ما بنزین را گران می‌کنیم، در حالی که اینطور نیست. بدون رضایت مردم هیچ اقدامی نخواهم کرد و این را قاطع اعلام می‌کنم. بار‌ها عرض کردیم که به هیچ وجه گران نمی‌کنیم، اما بازهم اینطور مانور می‌دهند و دروغ منتشر می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود ابراز داشت: مشارکت در انتخابات دور اول برای من به عنوان یک دلسوز ایران یک مساله نگران‌کننده‌ای بود، کاهش مشارکت وابسته به زنان و اقوام است که آن‌ها بازی نمی‌دهیم.

ادامه دارد ..

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: