فیلم‌های تلویزیون در روز تاسوعا و عاشورا

فیلم‌های تلویزیون در روز تاسوعا و عاشورا

شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌هایی را به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی تدارک دیده‌اند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به «عصر روز دهم» و دو سری «کاتب اعظم»، «روز واقعه» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» اشاره کرد.

این خوراکی‌ها را همراه با موز نخورید

متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند میوه‌های ترش مانند مرکبات، انار و توت‌فرنگی نباید همزمان با موز مصرف شوند. بعضی از مطالعات نشان می‌دهد زمانی که موز با این میوه‌ها مصرف شوند زمینه‌ساز مشکلاتی نظیر حالت تهوع و سردرد خواهند بود.
آخرین خبر از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش
وکیل دادگستری می‌گوید دیوان عالی کشور، ایرادات مطرح شده در پرونده را پذیرفته است

آخرین خبر از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

مانوش منوچهری، وکیل پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: دیوان عالی کشور، ایرادات مطرح شده در پرونده را پذیرفته است و پرونده را برای بررسی و تحقیقات بیشتر مجددا به دادسرا ارجاع کردند.

داروی جدید برای آلزایمر

داروی جدید برای درمان بیماری آلزایمر توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا تایید شد. Kisunla مشابه داروی دیگری به نام Leqembi است که سال گذشته برای درمان آلزایمر تأیید شد.
عضو انجمن غارشناسی ایران اعلام کرد

غار‌های ایران، در خطر نابودی

جواد نظام دوست، عضو انجمن غار و غارشناسی ایران با اشاره به اینکه غارهای ایران در خطر نابود قرار گرفته‌اند، معدن‌کاوی، حفاری غیرمجاز و تغییر کاربری را از تهدیدات جدی غارهای ایران دانست.
مگر اسب قرار است با برق و اینترنت کار کند؟
افاضات اضافه

مگر اسب قرار است با برق و اینترنت کار کند؟

این روزها بعد از انتخابات، بحث‌ «اسب زین‌شده» و قطع برق و اینترنت خیلی سروصدا کرده اما عوام الملک می‌گوید: عیبی ندارد. اسب زین‌شده هم ممکن است بعضی وقت‌ها ناراحت باشد و جفتک بیندازد. ضمن اینکه اصلا قطع برق چه ربطی به زین‌شدن اسب دارد. مگر اسب قرار است با برق و اینترنت کار کند؟ هیچ بهانه‌ای را نباید برای مشکلاتی که مسعود و خواص‌الدوله‌اش از فردای انتخابات ایجاد کرده‌اند پذیرفت.
تلاش کارمندان سابق توییتر به نتیجه نرسید

ایلان ماسک از جریمه ۵۰۰ میلیون دلاری گریخت

ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و مدیرعامل شرکت اسپیس‌اکس، از پرداخت جریمه ۵۰۰ میلیون دلاری به کارمندان سابق توییتر گریخت.