انتخابات پارلمان اروپا؛ ۳ کشور با بیشترین واجد شرایط

انتخابات پارلمان اروپا؛ ۳ کشور با بیشترین واجد شرایط

ارزیابی داده‌ها در انتخابات پارلمان اروپا حاکی از آن است که بیشترین تعداد شهروندان واجد شرایط برای شرکت در رای‌گیری امسال، در کشورهای آلمان (۶۵.۱ میلیون نفر)، فرانسه (۵۰.۷ میلیون نفر) و ایتالیا (۴۷.۳ میلیون نفر) حضور دارند.

قرآن‌سوزی در سوئد؛ یک نفر بازداشت شد

یک روزنامه سوئدی خبر داد که ۲ مهاجر عراقی در مقابل پارلمان سوئد بار دیگر به قرآن کریم هتک حرمت کردند و پلیس یک مرد را که تلاش داشته مانع از قرآن‌سوزی این ۲ نفر شود، بازداشت کرده است.
نتانیاهو از لاپید پیش افتاد
نتایج انتخابات اسرائیل؛

نتانیاهو از لاپید پیش افتاد

نتایج شبه نهایی شمارش آراء انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی حاکی از پیروزی بلوک بنیامین نتانیاهو، رئیس اپوزیسیون این رژیم بر بلوک یائیر لاپید، نخست وزیر فعلی آن است
پارلمان عراق آتش گرفت

پارلمان عراق آتش گرفت

رسانه‌های عراقی امروز (سه شنبه) از آتش‌سوزی در کاخ پذیرایی پارلمان و حضور سریع نیرو‌های آتش‌نشانی خبر دادند.

پوتین: روابط مسکو و پکن الگویی از کارایی است

رئیس جمهور روسیه در مقاله خود نوشته است: «کشور‌های ما همسایه‌های نزدیکی هستند که با سنت‌های چندصد ساله دوستی و اعتماد پیوند خورده‌اند؛ و ما بسیار قدردان این واقعیت هستیم که روابط روسیه و چین با مشارکت همه جانبه و همکاری راهبردی، با ورود به دوره جدید، به سطح بی سابقه تاریخی خود رسیده و به الگویی از کارایی، مسئولیت پذیری و دورنمای روشن روابط بین‌المللی تبدیل شده است.»

آمریکا فقط با «قدرت سلاح» از عراق خارج می‌شود

عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد آمریکایی‌ها از راه مذاکره این کشور را ترک نمی‌کنند و تنها قدرت سلاح راه حل خروج آنهاست. السعدی گفت: گروه‌های مقاومت عزم خود را برای مقابله با اشغالگران آمریکایی جزم کرده و این مقاومت عملا آغاز شده است.