انتقاد نماینده مجلس از بی‌توجهی بانک‌ها؛ مردم چه گناهی کرده‌اند؟

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک و کمیجان درتذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به ۶ ماه است که بانک‌ها وامی پرداخت نمی‌کنند. مردم چه گناهی کرده‌اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده‌اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن دریافت کنند.

کد خبر: ۱۵۰۸۹۳
۱۰:۱۳ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی درپاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درخصوص عدم پرداخت وام‌های تکلیفی مجلس از جمله ازدواج و ودیعه مسکن از سوی بانک ها، گفت: این موضوع را پیگیری و در صحن علنی مجلس نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی درتذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به ۶ ماه است که بانک‌ها وامی پرداخت نمی‌کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان با اشاره به عدم پرداخت وام ودیعه مسکن و ازدواج توسط بانک‌ها افزود: مجلس شورای اسلامی وام ازدواج را تصویب کرده است، اما حدود ۱۰ الی ۱۲ ماه است که زوج‌های جوان در نوبت دریافت تسهیلات مذکور بوده، اما هیچکداما ز بانک‌ها این وام‌ها را پرداخت نمی‌کنند.

وی با انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج و ودیعه مسکن اضافه کرد: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن دریافت کنند، لذا از جنابعالی درخواست دارم به این آقایان بفرمایید که قانون را رعایت کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: پیگیر این کار هستیم و حتما نتیجه آن را در صحن اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: