انتقاد نماینده مجلس از افزایش قیمت‌ها

سونامی افزایش قیمت اقلام خوراکی در حال وقوع است!

سید البرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس با انتقاد از گرانی‌ها در کشور گفت: افزایش قیمت‌ها به ویژه سونامی گرانی اقلام خوراکی اتفاقی است که در حال وقوع است و گویی کسی به فکر اقشار آسیب‌پذیر نیست.

کد خبر: ۱۲۷۴۵۸
۱۴:۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: نماینده مردم خدابنده در مجلس اظهار داشت: سونامی افزایش قیمت اقلام خوراکی بیشترین فشار را بر روی دهک‌های پایین جامعه می‌آورد و گویی هیچکسی به فکر اقشار آسیب پذیر نیست.

سید البرز حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت گفت: افزایش قیمت‌ها به ویژه سونامی گرانی اقلام خوراکی اتفاقی است که در حال وقوع است و گویی کسی به فکر اقشار آسیب‌پذیر نیست.

وی افزود: تبعات منفی این افزایش روی دهک‌های کم‌درآمد جامعه وارد می‌شود و در عین حال یک کالا در مغازه‌ها با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شود و لازم است تدبیری برای آن اندیشیده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها گفت: بازار اجاره‌نشین‌ها رها شده و ۳۰ میلیون اجاره‌نشین در این بازار دچار مشکل هستند و مدیریت بازار اکنون مشخص نیست و هر کسی به هر میزان می‌خواهد اجاره را بالا می‌برد و مردم در این بخش به شدت در معرض خطر هستند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: