سفارت روسیه در تهران: قصد نداشتیم احساسات ملت دوست و مهربان ایران را جریحه‌دار کنیم!

سفارت روسیه در ایران در پی انتشار عکسی بحث برانگیز از سوی سفیران این کشور و انگلیس در ایران، با بیان مطالبی سعی کرد از مقصود انتشار این تصویر در تهران رفع ابهام کند.

کد خبر: ۱۰۴۷۳۳
۱۱:۰۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز ـ به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار عکسی از سوی سفیران لندن و مسکو در سفارت روسیه در تهران که در کنار آن عکسی قدیمی از چرچیل، روزولت و استالین در همان محل یعنی ساختمان سفارت شوروی سابق در تهران قرار داده شده بود و واکنش ایران را نیز به دنبال داشت، سفارت روسیه در تهران در صفحه توییترش نوشت: با توجه به واکنش مبهم به عکسمان، مایلیم ذکر کنیم که این [عکس] هیچ محتوای ضد ایرانی ای ندارد. ما قصد نداشتیم احساسات ملت دوست و مهربان ایران را جریحه دار کنیم.

 

 

سفارت روسیه در تهران افزود: تنها معنایی که این عکس در بر دارد، گرامی داشت تلاش های مشترک کشورهای متحد علیه نازیسم در طی جنگ جهانی دوم است. ایران دوست و همسایه ماست و ما به تحکیم روابطمان بر اساس احترام دو جانبه ادامه می دهیم. 


برچسب ها: سفارت روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کرامت سلیمی
|
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
اخراج ، احضار و یا اخراج سفیران روسیه و انگلیس هیچ دردی را دوا نمی کند

روسیه خودش یک کشور طفیلی و جیره خوار است که فقط در ظاهر نقش رقیب اتمی امریکا را بازی می کند تا دروغ سلاح هسته ای در باورها باقی بماند و این راز فاش نشود که سلاح هسته ای یک تفنگ خالیست و ماشه ان هیچگاه چکانده نخواهد شد.

بهترین روشی که در مقابل ابرقدرتهای زورگو می توان در پیش گرفت این است که ابروی انها برد

سالهاست که برای شما کامنت و نظر فرستادم و گفتم که هیچ کشوری سلاح هسته ای ندارد نه امریکا ، نه روسیه ، نه چین و نه اتحادیه اروپا و نه هیچ کشور دیگری
همت به خرج دهید و با هماهنگی با تمام رسانه ها به افشای دروغ بودن سلاح هسته ای بپردازید

با افشای این دروغ دست این ابرقدرتهای دروغین رو خواهد شد و ابرویشان خواهد رفت و از درون متلاشی خواهند شد.

تا زمانی که این دروغها در باورهاست این ابرقدرتهای دروغین و فریبکار همچنان به ملتها( برده ها) ظلم و ستم خواهند کرد و از انها بیگاری خواهند کشید

بنده دلایل علمی زیادی دارم که ثابت می کند سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد و حاضرم با هر رسانه ای وارد مصاحبه شوم و ادله خود را ارائه دهم.

شما همه روشی را در سالهای متمادی فعالیتتان ازمایش کردید

چه اشکالی دارد یکبار هم به سیاق بنده حرکت کنید و موضوع سلاح هسته ای را زیر سوال ببرید

شاید این روش نوری در تاریکی باشد