عصبانیت مجیدی؛ فرهاد از یحیی و ژنرال جا ماند؟

سرمربی استقلال از اینکه نمی‌تواند پا به پای همقطارانش مثل گل‌محمدی و قلعه‌نویی در بازار نقل و انتقالات ظاهر شود نارحت است و انگار مدیریت باشگاه برنامه‌ای برای رفع این مشکل ندارد.

کد خبر: ۱۰۴۵۴۴
۲۳:۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی طبق عادت خود سعی دارد برای نقل و انتقال بازیکن، خودش وارد مذاکره شود و با بازیکنان مستقیم حرف بزند اما در طول فصل به نظر می‌رسد موفق نبوده و گزینه های خریدش را دیگر تیم‌ها جذب کردند. مجیدی وقتی با بازیکنان مد نظر خود وارد مذاکره شد دید که دیگر تیم‌ها با آن‌ها در حال مذاکره هستند و همین موضوع خشم مجیدی را به همراه داشت.

فرهاد در سمت راست از بازی احمد موسوی رضایت کاملی ندارد و حتی در برخی بازی‌ها به سبحان خاقانی جوان بازی داد. در قلب خط دفاع هم با توجه به مصدومیت عارف غلامی و اختلاف مجیدی و دانشگر نیاز به دفاع میانی است اما قبل از حرکت استقلال دو گزینه مناسب برای این دو پست به فروش رفتند و سر آبی‌های تهرانی بی‌کلاه ماند.

جدایی محمد نادری و میلیچ قطعی شده و دیاباته هم مشخص نیست ماندنی شود. از طرفی استقلال فقط امسال می تواند از فروش قایدی کسب درآمد کند و با این شرایط کار مجیدی در فصل نقل و انتقالات روز به روز سخت تر می شود و آن‌ها هنوز کار شروع نشده به دلیل خروجی‌هایی که داشتند از دیگر رقبا عقب افتادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: