تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نادری: امیدوارم یک بار دیگر شماره ۲ مقدس استقلال را بپوشم

محمد نادری مدافع تیم استقلال که از این تیم جدا شد، در اظهاراتی ضمن تاکید بر این که در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد، آرزو کرد که این تیم به جایگاه واقعی خود بازگردد.

کد خبر: ۱۰۴۶۱۰
۱۲:۰۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

محمد نادری استقلال

دیدارنیوز: محمد نادری درخصوص جدایی از استقلال اظهار داشت: دو شب از بازی فینال می‌گذرد و من خیلی‌های ناراحتم و نمی‌توانم هضم کنم. صحبت‌های زیادی در مورد بازی شد و من واقعا از شما به نوبه عذرخواهی می‌کنم و مطمئنم که این تیم به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد و من اگر بخواهم بگویم تلخ‌ترین لحظه زندگی‌ام چه زمانی بوده، مطمئنا همان فینال بود.

او ادامه داد: مطمئن هستم با حضور شما هواداران این تیم به جایگاه اصلی برمی‌گردد و دل شما را شاد می‌کند. جا دارد در این فرصت از یکایک هواداران متعصب تشکر کنم که همیشه با مهر و محبت‌شان به من لطف داشتند و روز‌های سخت من به عنوان روز‌های شیرین رقم خورد. جا دارد از آقای مجیدی، فکری، یکایک بازیکنان، کادرفنی، کادرپزشکی، عمو نصی، از پرویز خان مظلومی تشکر کنم که همگی کنارم بودند. از آقای نوروزی، صادقی و خانم شجاعی همسر مرحوم پورحیدری که همواره کنارم بودند و به من لطف داشتند.

نادری درباره خداحافظی از استقلالی‌ها گفت: خداحافظی واقعا برایم سخت است پس از شما خداحافظی نمی‌کنم، چون مطمئنم افتخار این را داشته باشم که شماره ۲ پرافتخار و مقدس منصورخان پورحیدری را بپوشم و کنار شما باشم. هرجای کره خاکی باشم با افتخار می‌گویم که من فرزند کوچک این خانواده بزرگ هستم و واقعا در ایران انتخابی فقط و فقط استقلال است. خیلی خیلی دوست‌تان دارم، شما را به خدا می‌سپارم، به امید موفقیت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی