آلگری ملی پوش ایتالیایی را برای یووه می خواهد

مانوئل لوکاتلی در صدر بازیکنان مورد تقاضای سرمربی جدید یوونتوس قرار دارد.

کد خبر: ۹۳۸۶۷
۱۵:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - مکس آلگری دو روز پیش رسما به عنوان سرمربی جدید باشگاه یوونتوس انتخاب شد. او که سال ۲۰۱۸ و پس از ۵ سال موفق از این باشگاه برکنار شده بود، یک بار دیگر سکان کار را در این باشگاه در دست خواهد گرفت.
گفته می‌شود او پس از امضای قرارداد خواهان تمدید قرارداد با پائولو دیبالا شده و همچنین از سران باشگاه خواستار جذب مانوئل لوکاتلی شده است.

لوکالتی محصول آکادمی فوتبال میلان است و در دوران حضور آلگری در این باشگاه و از ۱۶ سالگی توانست نخستین بازی خود برای تیم اول باشگاه را انجام دهد، ولی روند پیشرفت او مطابق انتظار نبود و سال ۲۰۱۸ از میلان راهی ساسوئولو شد (یک فصل قرضی و سپس قطعی). همین انتقال فوتبال او را متحول کرد و او در ۶۴ بازی برای سبز و سیاه‌ها به قدری خوش درخشید که حالا مهره ثابت تیم ملی ایتالیا محسوب می‌شود.

درخشش لوکاتلی ۲۳ ساله از چشمان آلگری دور نمانده و او این بازیکن را برای یوونتوس می‌خواهد. فصل گذشته هافبک‌های یوونتوس نتوانستند پاسخ توقعات را بدهند و آلگری معتقد است لوکاتلی می‌تواند جان تازه‌ای به خط میانی بیانکونری بدهد. انتقالی که البته آسان نخواهد بود و ساسوئولو قطعا رقم بالایی برای این این هافبک ملی پوش تقاضا خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: