تابلو بورس

در کوران اخبار سیاسی، روند بورس مثبت شد

پس از چند روز سقوط پرشتاب شاخص‌های بورس و فرابورس، امروز شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس روندی مثبت را طی کردند. شاخص کل هم‌وزن همچنان منفی است.

کد خبر: ۹۲۸۵۸
۱۳:۳۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۴ خرداد، شاخص کل بورس، شاخص فرابورس روندی نزولی داشتند، اما شاخص کل هم‌وزن منفی بود. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۸۹ درصد صعود کرد و ۹ هزار و ۷۴۷ واحد افزایش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۰۵ هزار و ۴۴۴ ایستاد، اما شاخص هم‌وزن با کاهش ۳۸۴ واحدی بر روی ۳۸۲ هزار و ۸۳۶ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فارس»، «فملی»، «وپاسار»، «شپنا»، «شستا»، «شبندر» و «نوری». شش نماد از این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «فملی»، «خودرو»، «شپنا»، «شستا»، «خساپا»، «ولپارس» و «شتران» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «فگستر»، «فتوسا»، «کزغال»، «کرمان»، «شگویا»، «آریا» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۸۲ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۳۹ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۲۹۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۷۶ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۵۵۲ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «میدکو»، «بپارس»، «آریا»، «هرمز»، «زاگرس»، «ذوب» و «شگویا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: