وزیر بهداشت: طبقه بندی آینده کشور‌های جهان بر اساس مدیریت کرونا و پساکرونا خواهد بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در آینده طبقه بندی کشور‌های جهان بر اساس مدیریت کرونا و پسا کرونا اتفاق خواهد افتاد، گفت: کشور‌ها هر چه موفق تر، کم عارضه‌تر و با تخریب کمتر این زلزله را مدیریت کنند، در سطح بین المللی جایگاه بالاتری خواهند داشت.

کد خبر: ۹۲۸۵۶
۱۳:۲۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ دکتر سعید نمکی در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان ایلام با اشاره به مدیریت خوب کرونا در این استان با وجود شرایط خاص و هم مرزی با استانی نظیر خوزستان که یکی از سهمگین‌ترین امواج بیماری با نوع انگلیسی را تجربه کرده بود، گفت: مدیریت بیماری در این استان رکورد ارزشمندی بود و از همکاران خودم و سایر دست اندرکاران سپاسگزاری می‌کنم. اگر این همدلی و وفاق اتفاق نمی‌افتاد یقینا همکاران ما توفیقی حاصل نمی‌کردند. این کمک‌های مومنانه و کار عظیم در طرح شهید سلیمانی که مزین بود به نام رشیدترین و مظلوم‌ترین سرداران ما در دفاع مقدس و پس از آن، اتفاق بزرگی به این شیوه رقم زد؛ به خصوص در پیک چهارم و با ویروسی که می‌توانست ما را زمین گیر و گرفتار کند.

وزیر بهداشت گفت: بار‌ها گفته ام که کرونا و مدیریت کرونا اگر شکست خورد شکست وزارت بهداشت نیست و اگر پیروز شد هم صرفا پیروزی وزارت بهداشت نیست بلکه آبروی نظام جمهوری اسلامی است و خواهیم دید که در آینده طبقه بندی کشور‌های جهان با مدیریت کرونا و پسا کرونا اتفاق خواهد افتاد. کشور‌ها هر چه موفق تر، کم عارضه‌تر و با تخریب کمتر این زلزله را مدیریت کنند، در سطح بین المللی جایگاه بالاتری خواهند داشت.

نمکی گفت: در کشور ما با لطف خدا و تجربه دفاع مقدس و وفاق همدلی و محوریت خردمندانه مقام معظم رهبری و زحمات ستاد ملی و وقت گذاری رییس جمهور و سایر اعضا و دستگاه‌ها و مشارکت مردم، حماسه بزرگی خلق شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: