مدارس با تجهیزات ورزشی تجهیز می‌شوند

آیین آغاز حرکت کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی برای تجهیز ساعت درس تربیت‌بدنی مدارس کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون تربیت‌بدنی این وزارتخانه در استان البرز برگزار می‌شود.

کد خبر: ۸۸۹۲
۱۵:۵۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷

دیدار نیوز ـ آیین آغاز حرکت کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی برای تجهیز ساعت درس تربیت‌بدنی مدارس کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون تربیت‌بدنی این وزارتخانه در استان البرز برگزار می‌شود.

تجهیزات و اقلام ورزشی برای تجهیز ساعت درس تربیت‌بدنی مدارس کشور در سال تجصیلی پیش‌رو شامل توپ‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، حلقه هولاهوپ، راکت، میز تنیس، طناب، مانع مخروطی، کاور ورزشی و ... است که متناسب با مفاد درس تربیت‌بدنی مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده است.

این اقلام و تجهیزات که با اعتباری 300 میلیارد ریالی (30 میلیارد تومان) خریداری شده است از امروز و براساس برنامه‌ریزی معاونت تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش از مراکز ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها به سوی مدارس اعزام می‌شود.

هدف وزارت آموزش و پرورش از این اقدام، کمک به سلامت و ورزش دانش‌آموزان کشور و ایجاد شور و نشاط میان خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای ساعت درس تربیت‌بدنی در سال تحصیلی پیش رو است.

همچنین تعدادی از ادارات کل استان‌ها از جمله استان تهران با دریافت اعتبار لازم برای خریداری اقلام، با نظارت و برنامه‌ریزی معاونت تربیتی، خود اقدام به خریداری تجهیزات کرده‌اند که از هفته آینده در مدارس این استان‌ها هم توزبع می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: