تابلو بورس

شاخص کل بورس کانال ۱.۲ میلیون را از دست داد

شروع اولین هفته از اردیبهشت ماه نیز همراه بود با ادامه روند نزولی شاخص‌های بورس. نماد‌های شاخص‌ساز بورس و فرابورس منفی بودند و شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن بورس و شاخص کل فرابورس سقوط کردند.

کد خبر: ۸۸۱۶۷
۱۳:۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۴ اردیبهشت، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۶۴ درصد نزول داشت و ۷ هزار و ۷۱۱ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۳۵ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۱۶ واحدی بر روی ۴۲۹ هزار و ۶۱ ایستاد.
هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فارس»، «فملی»، «شستا»، «فولاد»، «کچاد»، «وغدیر» و «خودرو». شش نماد از این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «فملی»، «شستا»، «خودرو»، «فولاد»، «برکت»، «وتجارت»، و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «آریا»، «بگیلان»، «دماوند»، «صبا»، «بپیوند»، «سرچشمه»، و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۲۳ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۱۶ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز رقمی در حدود ۳۶۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۴۱ واحد کاهش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۶۸۶ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «شگویا»، «دماوند»، «زاگرس»، «ذوب»، «ومهان» و «بگیلان».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: