تابلو بورس

زور بازار بورس برای حفظ روند مثبت کم بود

پس از یک روز تغییر روند بازار بورس از منفی به مثبت، دوباره شاخص کل بورس و شاخص کل هم‌وزن به مسیر همیشگی خود در سال ۱۴۰۰ برگشتند و منفی شدند. شاخص کل فرابورس، اما مثبت ماند.

کد خبر: ۸۶۴۰۳
۱۳:۱۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۵ فروردین، شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن روندی نزولی داشتند، اما شاخص کل فرابورس مثبت بود. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۱۱ درصد نزول داشت و هزار و ۳۲۲ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۳۳ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۸۰۵ واحدی بر روی ۴۳۴ هزار و ۴۳۹ ایستاد.

امروز چهار نماد از هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این هفت نماد‌های تأثیرگذار عبارتند از: «شستا»، «فملی»، «کچاد»، «کگل»، «شپنا»، «شبندر» و «شتران».

نماد‌های «شستا»، «برکت»، «فولاد»، «فملی»، «شپنا»، «خودرو» و «خساپا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «آریا»، «دماوند»، «ذوب»، «بگیلان»، «شگویا»، «پیزد» و «صبا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۲۶ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۲۱ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۶۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس با روندی صعودی، ۱۱ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۹۵۱ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «هرمز»، «آریا»، «میدکو»، «ذوب»، «شگویا»، «زاگرس» و «دماوند».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: