تابلو بورس

شاخص کل بورس ریخت، فرابورس رشد کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار به مانند تمام روز‌های کاری سال ۱۴۰۰ روندی نزولی داشت، اما شاخص کل بازار فرابورس امروز رشد اندکی را تجربه کرد.

کد خبر: ۸۶۰۷۳
۱۳:۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۳ فروردین، شاخص کل بورس و شاخص هم‌وزن روندی نزولی داشتند، اما شاخص کل فرابورس مثبت شد. شاخص کل اوراق بهادار ۰۳۹ درصد نزول داشت و ۴ هزار و ۸۵۷ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۰۱۸ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۶۷۳ واحدی بر روی ۴۳۴ هزار و ۶۹۷ ایستاد.

امروز چهار نماد از هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این هفت نماد‌های تأثیرگذار عبارتند از: «فارس»، «فملی»، «شستا»، «نوری»، «فولاد»، «شپنا» و «وغدیر».

نماد‌های «برکت»، «خودرو»، «شستا»، «شپنا»، «فملی»، «فولاد» و «اپال» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «پیزد»، «شگویا»، «آریا»، «بگیلان»، «بپیوند»، «صبا» و «وهور» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۵۱نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۹۳نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از ۳۳۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۳۵۰میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس با روندی صعودی، ۲۴ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۹۶ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «زاگرس»، «ذوب»، «شگویا»، «صبا»، «وهور» و «ارفع».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: