تابلو بورس

بازگشت شاخص کل بورس به کانال ۱.۳ میلیون واحدی

هفته آخر ۱۳۹۹ هفته‌ای امیدوار کننده برای بورس اوراق بهادار بوده است. امروز نیز شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس مثبت بودند. شاخص کل بورس به کانال ۱/۳ میلیون واحدی بازگشت.

کد خبر: ۸۴۰۹۷
۱۳:۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۷ اسفند، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس سبز رنگ بود. شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز ۱.۳۳ درصد رشد داشت، یعنی رشدی ۱۷ هزار و ۱۸۲ واحدی. با این توضیح، شاخص کل بورس در ارتقاع ۱ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۶۵۷ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با رشد هزار و ۸۶۲ واحدی بر روی ۴۳۹ هزار و ۷۹۵ قرار گرفت.
امروز تمام هفت نمادی که بیشترین تأثیر را در بورس داشته‌اند، مثبت بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «فولاد»، «فارس»، «فملی»، «وامید»، «شتران»، «شپنا» و «اخابر».
نماد‌های «شپنا»، «اپال»، «فولاد»، «برکت»، «فملی»، «خودرو» و «پترول» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «رافزا»، «کزغال»، «وسپهر»، «شگویا»، «ذوب»، «آریا» و «کرمان» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۱۷۲ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۳۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها امروز حدود ۱۸۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶ هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس نیز با روندی مثبت، ۱۶۲ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۹۹۰ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «بپارس»، «شگویا»، «میدکو»، «زاگرس»، «مارون»، «کگهر» و «ذوب».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: