انتقال ماموران موساد به اسرائیل برای واکسیناسیون

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد، صد‌ها نفر از ماموران این سرویس اطلاعاتی در یک دوره خاص زمانی به همراه خانواده‌هایشان به اسرائیل آمده و واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

کد خبر: ۸۳۸۴۳
۱۶:۲۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد، صد‌ها نفر از ماموران این سرویس اطلاعاتی در یک دوره خاص زمانی به همراه خانواده‌هایشان به اسرائیل آمده و واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

روزنامه عبری‌زبان معاریو طی گزارشی در این باره مدعی شد، در یک عملیات کاملاً محرمانه و در مقطع زمانی خاصی، صد‌ها نفر از ماموران سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل موساد به همراه اعضای خانواده خود به اسرائیل منتقل شده و واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

این رسانه اسرائیلی ادعا کرد اطلاعاتی در اختیار دارد دال بر اینکه برخی از عوامل موساد همچنان به اتفاق خانواده خود در اسرائیل حضور دارند تا بعد از دریافت دُز دوم این کشور را ترک کنند.

به نوشته معاریو، یوسی کوهن رئیس موساد شخصاً بر اجرای این طرح نظارت داشته و برخی از ماموران نیز بعد از دریافت واکسن کرونا به کشور‌های محل ماموریت خود بازگشته‌اند.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل حاضر نشد در این باره پاسخی به معاریو بدهد، این در حالی است که سخنگوی شاباک هم تا جای ممکن از پاسخ دادن به این پرسش به طور کامل امتناع کرد.

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، موساد در سرقت و قاچاق ملزومات مقابله با ویروس کرونا در مسیر انتقال از طرف‌های سازنده به خریداران اصلی نقش بسزایی ایفا کرده است.

برچسب ها: اسرائیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: