واکنش روحانی به ماجرای فیضیه قم و تهدید به مرگش

حسن روحانی در جلسه علنی مجلس نسبت به اتفاقات مدرسه فیضیه قم و تهدید به مرگش در روز عرفه توسط مداح معروف واکنش نشان داد.

کد خبر: ۸۱۹۵
۱۵:۱۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسن روحانی، در بخش دوم اضهاراتش در پاسخ به مجلس گفت: من اولا از وزرای مربوطه در زمینه همه این 5 سوال و نکاتی که در زمینه آن مطرح شد توضیح لازم به نمایندگان و هم مردم بدهند.

نکته اساسی این است که چه شد کشور؟ کشوری که در مسیر آرام حرکت می‌کرد و امد در منطقه خلیج فارس و همان ایام انتخابات بود و حاسه بزرگ را آفریدند وضربه بزرگی را به ترامپ و کشورهای اطرافش زندند، چرا یک مرتبه تغییر کرد؟

تاریخ این تغییر 5 دیماه 1396 است؛ هرکس تاریخ دیگری بدهد آدرس غلط داده است. 5 دی ماه 96 بود که مردم ناگهان دیدند عده‌ای آمدند، شعار می‌دهند و بعد شعارهای هنجارشکنانه و غیر قابل قبول برای مردم.

مردم دچار حیرت شدند، پاسخ قاطع در راهپیمایی‌ها دادند، اما حادثه کم نظیری بود و نداشتیم. حادثه دیماه آقای ترامپ را به طمع انداخت تا در اواخر دیماه اعلام کند که من در برجام نمی‌مانم مگر آنکه اروپا و دیگران درباره منطقه و موشک همراه شوند و اگر نشوند، یکجانبه خارج می‌شوم.

بعد از تهدید و با ناآرامی داخل، مردم نگران شدند. بدانید تخریب، خرابی می‌آورد. بدانید سیاه‌نمایی زندگی مردم را به سیاهی می‌برد. کلام نیست. شعار در گوشه و کنار نیست. البته اگر شهار درباره فردی مثل حسن روحانی باشد اهمیتی ندارد. من اگر به ترور تهدید شوم، مهم نیست . ترسی ندارم.

چه شد که عده‌ای هوس کردند رئیس‌جمهور یک کشور را به ترور تهدید کنند؟ احساس کردند اختلاف وجود دارد.

اگر اتحاد داشته باشیم، فیضیه انقلاب به جایی تبدیل نمی‌شود که آب به آسیاب دشمن بریزد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: