با بازرسی‌های مکرر مانع تخلف در مدارس می‌شویم

بطحایی در خصوص روند ثبت نام در مدارس گفت: با همکاری والدین و بازرسی‌های منظم از تعداد تخلفات کاسته شده است این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۸۱۰۶
۰۹:۵۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ وزیر آموزش و پرورش در سفر استانی خود به استان گلستان که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛ ضمن بازدید از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس گرگان اظهار کرد: امسال موارد تخلف ثبت نام نسبت به سال های گذشته کمتر بوده است و با همکاری والدین، سعی کرده ایم تخلفات ثبت نام مدارس را به صفر برسانیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در سفر استانی خود به استان گلستان، ضمن بازدید از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس گرگان اظهار کرد:

سیدمحمد بطحایی اظهار کرد: با توجه به افزایش دو برابری نرخ نوشت افزار بخصوص با برندهای خارجی توصیه می شود خانواده ها بیشتر از تولیدات داخلی استفاده کنند تا هم توجیه اقتصادی داشته و هم به رونق کالای ایرانی کمک کند.

وی در مورد تخلفات احتمالی نام نویسی در مدارس نیز گفت: با بازرسی های به موقع، تاکنون نسبت به گذشته تخلف ها کمتر و گزارش های مردمی نیز کاهش یافته است و سعی می شود که این مشکل به صفر نزدیک شود.

وی همچنین گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید به منظور تامین نیروی فرهنگی مورد نیاز مدارس کشور، 25 هزار دانشجو جذب دانشگاه های فرهنگیان می شوند این دانشجویان از بین دارندگان مدرک دیپلم بوده و باید دوره چهار ساله تکمیلی را طی کنند.

بطحایی اضافه کرد: همچنین با برنامه ریزی انجام شده و براساس قانون ماده 28، هجده هزار نفر با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هم دوره یک ساله تربیت مدرس را در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهند کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: