دربی اولی‌های پرسپولیس

بازیکنان زیادی در پرسپولیس هستند که دربی اولی محسوب می‌شوند.

کد خبر: ۷۹۶۲۳
۱۵:۲۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ با توجه به تغییرات زیادی که پرسپولیس در ترکیب خود داشته، بازیکنان زیادی از این تیم در صورتی که در ترکیب سرخ‌ها مقابل آبی‌ها قرار بگیرند، اولین دربی خود را تجربه خواهند کرد.
 

پرسپولیس نسبت به دربی قبلی تغییرات زیادی داشته، خلاف استقلال که نسبت به دربی قبل اکثر نفرات خود را حفظ کرده است. بی تردید مهم‌ترین چهره دربی اولی ترکیب پرسپولیس حامد لک خواهد بود. دروازه بانی که تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی در جمع سرخ پوشان داشته و توانسته با دریافت تنها دو گل بهترین دروزاه بان لیگ لقب گیرد.

در پرسپولیس به جز حامد لک که اولین تجربه‌اش در شهرآورد پایتخت خواهد بود، سعید آقایی، میلاد سرلک و احسان پهلوان از شانس بسیار زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برخوردارند و در این صورت برای اولین بار دربی را تجربه می‌کنند.

آرمان رمضانی، محمد شریفی، مهدی مهدی خانی، علی شجاعی، سعید حسین‌پور، آریا برزگر و احسان حسینی هم دیگر بازیکنانی هستند که این شانس را دارند تا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده تا اولین دربی خود را تجربه کنند.

جالب اینجاست بسیاری از بازیکنانی که دربی اول خود را تجربه می‌کنند، این شانس را دارند تا در این بازی بزرگ گلزنی کنند. همان طور که مهدی عبدی و ارسلان مطهری در اولین دربی شان توانستند در این بازی بزرگ گلزنی کنند.
 
منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: