کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی لوازم‌خانگی در استان زنجان خبر داد و گفت: این لوازم از ۲ انبار در زنجان کشف شد که به علت نداشتن مدارک توقیف شد.

کد خبر: ۷۴۹۵
۱۶:۱۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سردار علی آزادی ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه گرامی داشت هفته دولت در جمع خبرنگاران، از کشف احتکار ۱۰ میلیارد ریالی لوازم‌خانگی در استان زنجان خبر داد و افزود: این لوازم از ۲ انبار در زنجان کشف شد که به علت نداشتن مدارک توقیف شد.

وی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از نگهداری و احتکار انواع لوازم‌خانگی در زنجان مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آزادی تأکید کرد: پلیس باکسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کنند و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی به کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا هم‌پوشانی و وحدت وجود داشته باشد و طی سال جاری کشفیات کالای قاچاق در استان رشد دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در بحث قاچاق تنها نیروی انتظامی دخیل نیست و باید تمام سازمان‌ها دخیل باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: