تعین تکلیف یک ماهه پرونده های وام اشتغال از طرف بانک‌ها

استاندار تهران گفت: پرونده های وام اشتغال از طرف بانک باید یک ماهه تعیین تکلیف شوند.

کد خبر: ۷۴۵۱
۱۱:۴۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ محمدحسین مقیمی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران که با حضور مدیران دستگاه های استانی عضو کارگروه و جمعی از مدیران و نمایندگان بانک های عامل در ارائه تسهیلات اشتغال استان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: بانک ها اختیار دارند پس از بررسی کارشناسی و قانونی پرونده ها تصمیم گیری کنند که وام اشتغال پرداخت شود یا نشود، اما پرونده ها حداکثر باید طی یک ماه تعیین تکلیف شوند و مردم نباید معطل بمانند.

مقیمی در ادامه افزود: حتی یک روز تأخیر در  تأمین منابع واحدهای اقتصادی می تواند اثر جبران ناپذیری به واحدها وارد کند و بانک ها با نگاه اقتصادی در حمایت از واحدها و پرداخت تسهیلات وارد شوند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در بخش اعتبارات مشاغل خانگی در سال ٩٧ ،مبلغ ٤٨ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: این مبلغ در مردادماه سال جاری طی یک ماه به  ١٤٨ طرح مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان داشت: در اشتغال فراگیر نیز؛ از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای بانک ها، تاکنون ١٢ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش پرداخت شده است و در این بخش ١١٣٢ طرح به بانک ها معرفی شده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: