صدور ۳۱ موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۳۱ موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری استان طی سال ۹۸ صادر شده است.

کد خبر: ۵۸۶۲۹
۱۴:۴۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ احمد دیناری در این‌باره اظهار کرد: تعداد ۳۱ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری این استان طی سال ۹۸ صادر شده و تعداد ۱۶ موافقت اصولی قبلی در این مدت تمدید شده است. ضمن این که این موافقت‌های اصولی به غیر از دفاتر خدمات مسافرتی و اقامتگاه بوم‌گردی تبدیلی بوده است.

 

وی ادامه داد: از بین پروژه‌های دارای موافقت اصولی، برای تعداد ۹ پروژه مجوز ساخت یا ایجاد صادر شده و عملیات ساختمانی آن‌ها آغاز شده است.

 

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره پروژه‌های آغاز شده اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده و برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، دیناری اضافه کرد: همچنین ۲۰ درصد از این موافقت‌های اصولی و مجوز‌های ساخت صادر شده مربوط به واحد‌های اقامتی و حدود ۸۰ درصد پروژه‌ها مربوط به سایر تاسیسات گردشگری محرک است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: