پاراگرایدرسواران پرچم «یاصاحب الزمان» رادرآسمان لامردنمایش می‌دهند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد از نمایش پرچم یا صاحب الزمان ادرکنی در آسمان شهرستان توسط پاراگرایدر خبرداد.

کد خبر: ۵۷۳۶۶
۱۲:۰۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به همه منتظران و دلباختگان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عیدی متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت.

 

او گفت: در این شرایط بوجود آمده باید رعایت نکات بهداشتی، مساجد و حسینیه‌ها را کرد و کماکان این اماکن مذهبی تعطیل هستند.

 

وی افزود: با توجه به میلاد آقا امام زمان (عج)، متولیان امر کوتاهی نکرده و طی ابلاغیه‌ای به آنان، پیشنهاداتی مبنی بر حداقل طی سه روز و به مدت یک ساعت بلندگو‌های مساجد و حسینیه‌ها، سرود‌ها و مداحی این مناسبت را پخش کنند.

 

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده با متولیان مساجد و حسینیه‌ها، درب مساجد، حسینیه‌ها، و همچنین کوچه‌ها و معابر و منازل پرچم نصب می‌شود، تا وضعیت شهر حال و هوای امام زمانی پیدا کند.

 

او با اشاره به اینکه باید در این ایام به فکر نیازمندان و مستمندان بود و به نیت امام زمان (عج) به آنان کمک کرد بیان کرد: در بعضی از محلات همچون محله خندق هزینه‌های برپایی جشن هرساله میلاد امام زمان را به خرید گوسفند و قربانی کردن آن و رساندن به دست نیازمندان برنامه ریزی شده است.

 

حجت الاسلام باقری افزود: مداحان و مبلغین عزیز، از طریق فضای مجازی شادی و مداحی را به خانه‌های مردم می‌آورند.

 

او گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در روز میلاد امام زمان (عج) برچم یا مهدی، یاصاحب الزمان ادرکنی برای دقایقی با پراگرایدر‌های لامردی بر فراز شهر لامرد به نمایش در خواهد آمد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: