شهردار ابهر خبر داد:

تجهیز کارگران به آخرین استاندارد‌های پوشش بهداشتی در ابهر

شهردار ابهر از تجهیز کارگران به آخرین استاندارد‌های پوشش بهداشتی خبر داد.

کد خبر: ۵۶۸۲۶
۰۹:۴۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ محمدرضا ذوالقدری‌ها با بیان این‌که به علت ماسک‌ها و دستکش‌های رها شده در سطح شهر، کارگران شهرداری از اقشار آسیب‌پذیر در برابر بیماری کرونا هستند، ادامه داد: تامین استاندارد‌های حفاظتی و رعایت اصول بهداشتی برای نیرو‌های خدمات شهری، مهم‌ترین وظیفه و دغدغه اصلی شهرداری ابهر در مدیریت شهری است.
 
وی عنوان کرد: نیرو‌های خدمات شهری جزو خدوم‌ترین و مظلوم‌ترین نیرو‌ها برای مقابله با ویروس کرونا هستند که در این ایام بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌کنند و حتی یک روز هم تعطیل نبوده‌اند و پاکیزگی و نظافت محله‌ها و خیابان‌ها مرهون تلاش آن‌ها است.
 
شهردار ابهر از مجهز کردن همه نیرو‌های خدمات شهری و نیرو‌های مرتبط با جمع‌آوری پسماند شهری به پوشش استاندارد و ایمن (گان) خبر داد و افزود: این کم‌ترین کاری است که در مقابل این زحمت‌کشان می‌توان انجام داد.
 
ذوالقدری‌ها به جمع‌آوری شبانه ۸۵ تن زباله توسط پاکبانان اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع مشکل بهداشتی محله‌ها مخصوصا در این ایام از شهروندان خواهشمندیم زباله‌های‌شان را راس ساعت ۹ شب بیرون بگذارند و ماسک‌ها و دستکش‌های‌شان را حتما درون نایلون سر بسته گذاشته و از رها کردن آن در کوچه و خیابان بپرهیزند.
 
این مسئول با تاکید بر این‌که آموزش و حفظ سلامتی نیرو‌های خدمات‌رسان، مهم‌ترین اولویت شهرداری ابهر است، بیان کرد: در همین راستا کارگاه‌های آموزشی برای همه نیرو‌های خدمات شهری برگزار و تجهیزات مورد نیاز از قبیل دستکش، ماسک‌های فیلتردار، ژل و الکل ضدعفونی برای همه کارگران به صورت مداوم تهیه و توزیع شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: