معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

تداوم صید و صیادی با رعایت اصول بهداشتی در راستای تامین امنیت غذایی مردم/ ضدعفونی بنادر صیادی استان در پی شیوع کرونا

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه در بنادر صیادی علاوه بر اهتمام اداره کل در راستای اقدام‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، شاهد حرکت‌های خودجوش جامعه صیادی در این زمینه هستیم.

کد خبر: ۵۵۷۹۳
۱۰:۰۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ محمد جوانمرد با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از جمله توزیع مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک در بنادر صیادی، ضدعفونی شناور‌های صیادی، تبلیغات محیطی و آموزش رعایت بهداشت در جامعه صیادی افزود: با توجه به اینکه تعطیلات ایام نوروز در پیش رو است ضمن ضدعفونی مستمر محوطه بنادر از ورود هر گونه مسافر نوروزی جهت بازدید و تفریح از کلیه بنادر ممانعت بعمل می‌آید.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اگرچه سلامت و بهداشت به ویژه در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخودار است، اما برای تامین آبزیان جهت سفره‌های مردم فعالیت صید و صیادی با رعایت بهداشت ادامه خواهد داشت.

 

جوانمرد در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه صید و صیادی در حد نیاز مردم صورت می‌گیرد، با آروزی سال نوی خوش برای جامعه صیادی و مردم گفت: امید است با یاری خداوند و همت والای مردم عزیز دوران گذر این ویروس منحوس نیز به پایان رسد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: