اعلام محدودیت‌های چهارشنبه پایان سال در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بیشتری در تجمعات و تردد شهروندان در چهارشنبه پایان سال اعمال خواهد شد.

کد خبر: ۵۵۶۱۹
۱۵:۴۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سردار مجید شجاع با تأکید بر اینکه پلیس تمهیدات لازم را برای تعطیلات نوروزی پیش بینی کرده است، بیان کرد: تدابیر امنیتی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است و پلیس به شدت با متخلفان و عاملان ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد خواهد کرد.
 
به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: چهارشنبه پایان سال هر ساله خطری جدی برای افراد به خصوص جوانان و نوجوانان است که امسال شیوع ویروس کرونا هم مضاعف بر این تهدیدات شده و تهدیدات مربوط به انتشار ویروس کرونا و مبتلا شدن افراد جامعه هم وجود دارد، بنابراین ضرورت دارد که در خانه بمانیم.
 
شجاع گفت: هماهنگی لازم برای چهارشنبه پایان سال انجام شده و پیشگیری از این تجمعات در دستور کار قرار گرفته است در عین حال اگر فرد یا افرادی بخواهند توصیه‌های پلیس را جدی نگیرند و دست به اقداماتی بزنند که باعت اخلال در نظم و امنیت عمومی یا انتشار ویروس کرونا شود حتما به دستگاه قضائی معرفی و اقدامات قانونی انجام خواهد شد.
 
وی افزود: متأسفانه تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته ناشی از حرکات و اقدامات برخی در آستانه ایام نوروز، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌هاست که در همین راستا خودروی مزاحمان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.
 
شجاع اظهار کرد: آمار‌ها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که توصیه ما به خانواده‌ها این است از خرید و استفاده مواد محترفه جداً خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.
 
وی با بیان اینکه پلیس هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی را انجام داده است، تصریح کرد: نگهداری مواد محترقه غیرمجاز و بر خلاف قانون بوده و می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم و شیوع ویروس کرونا فراگیرتر شده است، مراسم پنجشنبه آخر سال بر مزار رفتگان و نیز چهارشنبه سوری به دو دغدغه اساسی تبدیل شده است که شهروندان علاوه بر عدم هر گونه تجمع از تردد غیر ضروری نیز پرهیز کنند.
 
شجاع خاطرنشان کرد: از مردم فهیم استان درخواست داریم به منظور رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین ایمن بودن از خطرات چهارشنبه پایان سال از منازل خود خارج نشده تا پایان سال امنی را برای خود و دیگران رقم بزنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: