استاندار کردستان:

مصلحت عمومی در بستە شدن اماکن سرپوشیدە است/ تاناکورای سنندج تعطیل می‌شود

استاندار کردستان بە صراحت گفت کە مصلحت مردم در بستە شدن اماکن سرپوشیدە و عمومی است و در این راستا بازار سرپوشیدە سنندج، تاناکورا و پاساژ‌ها بستە خواهند شد.

کد خبر: ۵۵۳۳۴
۱۳:۴۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ بهمن مرادنیا در جلسه ستاد مقابله با کرونا شرایط امروز استان و کشور را متفاوت با گذشته عنوان کرد و اظهار کرد: خواسته مردم جلوگیری از ایجاد هر نوع تجمع برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و ما به این خواسته مردم باید عمل کنیم.
 
وی عنوان کرد: ضروری است در سریع‌ترین زمان ممکن اماکنی که امکان آلودگی زیادی دارند بسته شوند و از جمله این اماکن بازار سرپوشیده سنندج، دستفروشان، پاساژ‌های استان و تاناکورای سنندج و برخی دیگر از مکان‌های عمومی است.
 
مرادنیا همچنین از دیگر مکان‌های آلوده را جایگاه‌های سوخت دانست و افزود: سوختگیری در این اماکن باید توسط اپراتور‌ها انجام شود و مردم حتی الامکان خود از سوختگیری پرهیز کنند.
 
استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بار دیگر به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد تا می‌توانند بخش‌ها و کارکنان غیر ضروری خود را کم کنند و اداراتی که کارکنانشان ناچار به حضور هستند شرایط بهداشتی و سلامت خود و مراجعین را در دستور کار قرار دهند.
 
مرادنیا با بیان اینکه هم اکنون ورودی شهر‌های استان توسط اکیپ‌های سلامت کنترل می‌شود یادآور شد: ما با بهره‌گیری از هر امکانی باید تلاش کنیم تا تعداد ورودی‌ها به استان کم شود و در این راستا نیازمند همکاری نیرو‌ها هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: