رئیس آتش نشانی شیراز:

نباید گرفتاری‌های چهارشنبه سوری به مشکلات کرونا اضافه شود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اینکه آتش نشانان این روز‌ها علاوه بر انجام تمام عملیات‌های اطفایی و امدادی، برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا مشغول خدمت رسانی هستند، تاکید کرد که نباید چهارشنبه سوری و حوادث احتمالی آن به مسائل کنونی اضافه کرد.

کد خبر: ۵۵۲۱۵
۱۴:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ محمدهادی قانع پنج‌شنبه ۲۲ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های آتش نشانان از بامداد ۱۱ اسفندماه تاکنون معابر، المان‌ها و بیمارستان‌های شهر را ضدعفونی کرده و این روال تا پایان بحران ادامه خواهد داشت.

 

او تاکید کرد: نیرو‌های آتش‌نشان در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه حادثه، سریعا و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام خواهند شد. والدین در این روز‌ها نقش بسیار پررنگی در کاهش حوادث خواهند داشت و همکاران مادر این روز‌ها در آماده باش کامل بسر می‌برند.

 

رئیس آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: کادر درمان کشور این روز‌ها در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و ایثار و فداکاری بسیار بزرگی از خود به یادگار گذاشتند و از همه آن‌ها تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و بدون شک مردم عزیز کشورمان قدردان زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: