کریمیان خبرداد:

تعطیلی تمامی پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری سقز برای جلوگیری از شیوع کرونا

فرماندار ویژه سقز گفت: تمامی پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری سقز برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد.

کد خبر: ۵۴۹۰۶
۱۶:۰۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ کامیل کریمیان با اشاره به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان سقز گفت: تمامی پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری سقز برای جلوگیری بهتر از شیوع کرونا و خلوت‌تر شدن سطح شهر و همچنین کاهش تجمعات، تا روز شنبه آینده تعطیل خواهند بود.
 
کامیل کریمیان گفت: رایزنی با سرمایه داران و صاحبان پاساژ‌ها و مجتمع تجاری‌ها برای تعدیل یا بخشش اجاره اسفندماه مغازه‌ها صورت گرفته است و مردم باید با آگاهی از این مسایل، هشدار‌های ستاد پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند و در منازل خود بمانند.
 
کریمیان همچنین گفت: قرائت کنتور‌های خانگی آبفا، برق و گاز بمدت یک ماه ممنوع است و هیچ شخصی از این ارگان‌های خدمات رسان حق ندارد به منازل مردم برای قرائت کنتور اقدام کند.
 
کریمیان افزود: با توجه به اینکه همچنان وضعیت سقز با وجود ویروس کرونا، عادی نیست، بنابراین برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهر و منازل مردم، قرائت کنتور آبفا، برق و گاز را ممنوع و بمدت یک ماه به تعویق انداختیم.
 
فرماندار ویزه سقز با بیان اینکه این اقدام موثر و مفید واقع می‌شود و از جلوگیری شیوع این ویروس جلوگیری می‌کند، افزود: قرائت نکردن کنتور آبفا، برق و گاز را در راستای حفظ سلامت شهروندان است، لذا مردم هم با رعایت مسایل بهداشت فردی و ماندن در منازل، ما را در شکست این ویروس کشنده یاری کنند.
 
کریمیان گفت: ۵۰ مورد مشکوک به کرونا هم اکنون در بخش‌های مخصوص بستری هستند و هفت نفر هم که آزمایش کرونای آن‌ها مثبت شده بود، با سلامت کامل ترخیص شدند.
 
وی در بخشی از سخنان به فعالیت کمپین‌های مردمی در این برهه زمانی اشاره کرد و افزود: کمپین‌های زیادی برای تهیه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی تشکیل شده که برای هماهنگی و رصد بیشتر، فرمانداری سقز نظارت خواهد کرد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: