فرماندار مشگین شهر:

اماکن عمومی مشگین‌شهر تعطیل شد

فرماندار مشگین شهر گفت: تمامی ادارات، نهاد‌های دولتی به جز بانک‌ها و مراکز بهداشتی، درمانی و امدادی و عملیاتی این شهرستان روز شنبه با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل می‌باشد.

کد خبر: ۵۴۶۹۷
۱۰:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ اکبر صمدی ۱۷ اسفند اظهار کرد: بر اساس مصوبه مشترک شورای تامین، شورای سلامت و ستاد تنظیم بازار روز‌های شنبه و یکشنبه تمامی مراکز تجاری مشگین شهر به جز فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، بهداشتی، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها تعطیل خواهند بود.
 
وی با بیان اینکه طی ۲ روز تمامی پاساژ‌ها و اماکن عمومی و معابر این شهرستان گندزذایی و ضد عفونی خواهد شد، اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از ۵۰ نفر در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بستری شده‌اند و تاکنون سه نفر از شهروندان مشگین‌شهری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
 
فرماندار مشگین شهر ادامه داد: به لحاظ پر شدن ظرفیت بخش اختصاصی کرونا اخیرا بخش داخلی بیمارستان نیز تخلیه و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ادامه روند فعلی در روز‌های آینده استفاده از ظرفیت هتل‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی دور از انتظار نیست، انتظار داریم شهروندان با رعایت موارد بهداشتی حتما در خانه بمانند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: