رزم‌حسینی:

مردم خراسان رضوی شیوع کرونا را جدی بگیرند

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم خراسان رضوی برای مقابله با ویروس کرونا حتما همراهی لازم را داشته باشند، به علاوه اینکه واقعا وجود این ویروس در سطح جامعه را جدی بگیرند.

کد خبر: ۵۴۴۹۱
۱۴:۳۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که با حضور آیت‌الله علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی و دیگر اعضا در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی در حوزه ویروس کرونا وضعیت قرمز پیدا کرده است.
 
وی با بیان اینکه امشب چهاردهمین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با حضور مسئولین مربوطه و اعضای شورای تامین استان برگزار شد، عنوان کرد: بر اساس نظر کارشناسان، متخصصان و پزشکان، پیشگیری مقدمه جلوگیری از بروز هرگونه بیماری است، بنابراین در استان بر اساس سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغیه‌هایی که صادر شده، تمامی اجتماعات، همایش‌ها، برگزاری مراسمات نماز در ادارات، لغو و کلیه مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شد.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما در برابر حفظ جان مردم مسئول هستیم و وظیفه ماست که تمهیدات لازم را فراهم کنیم تا مردم کمتر آسیب ببینند، تصریح کرد: جلسه امشب حول محور مساجد، حسینیه‌ها و مراسم‌های مذهبی برگزار شد، در این راستا همه ائمه جماعات باید در این قضیه پیشگام باشند و سعی شود تا جایی که امکان دارد مراسم‌ها کمتر برگزار شود.
 
رزم‌حسینی بیان کرد: مردم شریف خراسان رضوی برای مقابله با این ویروس حتما همراهی لازم را داشته باشند، به علاوه اینکه واقعا وجود این ویروس در سطح جامعه را جدی بگیرند و در مراسم‌ها و تجمع‌ها شرکت نکنند.
 
وی افزود: طی چند روز گذشته شیوع این ویروس در مشهد سرعت گرفته، بنابراین از مردم تقاضا داریم تا جایی که برایشان مقدور است در منزل بمانند و ضمن رعایت بهداشت، پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.
 
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: وزیر بهداشت و درمان اعلام کرد که این هفته و هفته پیش رو روز‌های پرخطری است، بنابراین امیدواریم با کمک مردم و رعایت تمام موازین بهداشتی در جامعه و به صورت فردی از این وضعیت عبور کنیم و به وضعیت عادی برگردیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: