کشف انبار‌های کالای بهداشتی در اقلید و صدرا

ماموران انتظامی استان فارس در شهر‌های اقلید و صدرا، موفق به کشف مقادیری کالای بهداشتی احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال شدند.

کد خبر: ۵۴۲۲۶
۱۵:۲۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان فارس دوشنبه دوازدهم اسفند اعلام کرد که از یک مغازه در شهر جدید صدرا از توابع شهرستان شیراز، مقادیر قابل توجهی کالا‌های بهداشتی کشف و ضبط شده است.
 
به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ ابراهیم یگانه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقدار قابل توجهی انواع کالای پزشکی و دستکش احتکار در یک مغازه در شهر صدرا مطلع شده و در بازرسی از آن مکان ۲۰ هزار و ۴۵۰ دستکش بهداشتی و مقدار قابل توجهی کالای پزشکی را کشف کردند.
 
یگانه با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
کشف تجهیزات بهداشتی احتکار شده در اقلید
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید نیز از کشف مقادیری لوازم و تجهیزات بهداشتی احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در این شهر خبر داد.
 
سرهنگ مراد صارمی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور، افراد سود جو و فرصت طلب با احتکار لوازم بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضد عفونی کننده و شوینده، ضمن ایجاد اختلال در بازار، امنیت روانی جامعه را مورد هدف قرار داده‌اند.
 
وی افزود: در این راستا مامروان انتظامی شهرستان اقلید با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار لوازم بهداشتی در یکی از مناطق مطلع و موضوع را سریعا در دستور کار خود قرار دادند.
 
صارمی گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۲۲۰ لیتر الکل و یک هزار جفت دستکش بهداشتی احتکار شده را کشف کردند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این زمینه ۳ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: اموال مکشوفه برای توزیع بین شهروندان تحویل نماینده مرکز بهداشت و درمان شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: