مدیرکل راهداری فارس اعلام کرد:

ضدعفونی ناوگان برون شهری استان فارس/ متوقف نشدن مسافرت با اتوبوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اعلام کرد که اتوبوس‌های برون شهری قبل از هر بار سفر، ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

کد خبر: ۵۴۰۷۴
۱۵:۲۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ علی‌رضا سیاهپور یکشنبه یازدهم اسفند به خبرنگاران گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا، تمام سطوح قابل دسترسی وسایل حمل و نقل جاده‌ای، ضدعفونی می‌شود.
 
او همچنین از انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت: شاغلان در این مجتمع‌ها در خصوص شیوه پیشگیری از کرونا ویروس، آموزش دیده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه تردد مسافران بین شهری کماکان طبق روال قبل ادامه دارد، بیان کرد: در توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ممنوعیت تردد پیشنهاد نشده است، اما از هموطنان درخواست می‌شود که تنها در موارد ضروری نسبت به مسافرت اقدام کنند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس همچنین از تمام مسافران، رانندگان حرفه ای، مدیران و متصدیان شاغل در پایانه‌های فعال استان خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی به ویژه دستورالعمل‌های صادره در این زمینه، کمال همکاری را با کارکنان مستقر در پایانه‌های مسافربری و مراقبین بهداشتی به خصوص در زمینه رعایت مسائل آموزشی ارائه شده و بهداشت فردی داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: