معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

قرنطینه ۵۰ فرد مشکوک به کرونا در کردستان/ نیاز مبرم به کیت تشخیص

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ فرد مشکوک به کرونا ویروس در مراکز درمانی سطح استان کردستان قرنطینه و تحت درمان هستند.

کد خبر: ۵۴۰۱۳
۱۱:۳۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ ابراهیم قادری صبح یکشنبه در رزمایش آمادگی سپاه در مقابله با کرونا با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد، اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت تاکنون هشت نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند، هر چند این آمار هنوز مورد تایید ما نیست و منتظر اسامی مبتلایان از وزارتخانه هستیم.
 
وی افزود: تعداد افراد بستری شده و مشکوک به کرونا به حدود ۵۰ نفر رسیده که جواب ازمایش آولیه تشخیص تعدادی از آن‌ها هنوز اعلام نشده است و از این تعداد تنها هشت مورد مثبت بوده و ۲۱ مورد نیز منفی اعلام شده است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تلاش برای مقابله با شیوع و گسترش این بیماری با جدیت ادامه دارد، ادامه داد: در حال حاضر به شدت نیاز به کیت تشخیصی داریم که تاکنون آن را دریافت نکرده‌ایم.
 
قادری یادآور شد: خوشبختانه با توجه به همدلی دستگاه‌های مختلف و اعلام آمادگی سپاه می‌توان این ویروس را کنترل کرد و ضمن اینکه تعدادی از درمانگاه‌های سطح استان به صورت دو شیفت کاری و در ۱۶ ساعت به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: