رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اعلام کرد:

بسته شدن درب‌های آرامستان بهشت محمدی سنندج/ شهروندان جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از شهروندان درخواست کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و مقابله با شیوع بیشتر این بیماری و همچنین در راستای حفظ سلامت شهروندان در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه درب‌های آرامستان بهشت محمدی بسته و شهروندان جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی سنندج مراجعه کنند.

کد خبر: ۵۳۴۷۳
۱۱:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ توفیق سرفراز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویرس کرونا در سطح کشورو بر اساس توصیه پزشکان، شهروندان باید از حضوردر تجمع‌های عمومی و حضور در اماکن شلوغ پرهیز کنند.
 
وی افزود: در روز‌های پایانی سال بازماندگان اهل قبور با توجه به سنت دیرینه جهت زیارت به آرامستان‌های بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.
 
وی بیان کرد: حضور جمع زیادی از شهروندان در آرامستان بهشت محمدی در بعدازظهر‌های دوشنبه و پنج شنبه‌ها در این ایام بسیار خطرناک است.
 
سرفراز از بسته شدن درب‌های بهشت محمدی در بعدازظهر روز‌های دوشنبه و پنج شنبه خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در روز‌های ذکر شده جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی سنندج مراجعه کنند.
 
وی با بیان اینکه درب‌های آرامستان بهشت محمدی فقط برای شهروندانی که جهت زیارت اهل قبور مراجعه می‌کنند مسدود است، گفت: کارکنان این سازمان در تمامی ایام در دو شیفت در آماده باش کامل هستند و در صورت فوت هر شهروندی امورات تسغیل و کفن و دفن را انجام خواهند داد.
 
رئیس آرامستان‌های شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: در این ایام و در راستای حفظ سلامت خود از حضور غیرضروری در آرامستان بهشت محمدی پرهیز و در صورت نیاز جهت امورات اداری با شماره تماس ۳۳۸۳۶۶۰۴ تماس حاصل کنید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: