نتایج نهایی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان اعلام شد

بر اساس آمار نهایی از بین نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پرویز اوسطی با کسب ۱۷۱۹۶ رأی به بهارستان راه یافت.

کد خبر: ۵۳۰۰۵
۰۹:۳۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان روز دوم اسفند ماه باحضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بین ۱۵ داوطلب، پرویز اوسطی را انتخاب کردند. 
 
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قروه و دهگلان در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از حضور خوب مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی اظهار داشت: ۱۷۸ شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخاباتی شهرستان قروه و دهگلان در نظر گرفته شد که از این تعداد ۷۰ شعبه در دهگلان و ۱۰۸ شعبه در قروه قرار داشت. 
 
حسین الماسی با تقدیر از همکاری‌های هیئت اجرایی انتخابات، هیئت نظارت انتخابات، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و جماعات و نهاد‌های انقلابی ادامه داد: در شهرستان قروه ما یک انتخابات بسیار سالم و در کمال امنیت را برگزار کردیم و هیئت‌های نظارتی و بازرسی نیز از اکثر شعبه‌ها بازدید کردند و رضایت کاملی از نحوه برگزاری انتخابات داشتند.
 
 به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان قروه در این دوره از انتخابات مجلس از مجموع آرای مأخوذه به تعداد ۷۳ هزار و ۱۶۲ رأی، تعداد ۶۷ هزار و ۵۹ رأی صحیح و ۶ هزار و ۱۰۳ رأی باطله به صندوق اخذ رأی رفته است.
 
به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه حسین الماسی با اعلام آمار نهایی رأی‌های اخذ شده، اظهار کرد: «پرویز اوسطی» با تعداد ۱۷ هزار و ۱۹۶ رأی به عنوان نماینده مجلس یازدهم وارد بهارستان شد.
 
او همچنین از ۱۳ هزار و ۴۵۰ رأی به نام «حبیب اله محمدی تلوار»،۱۰ هزار و ۴۵۶ رأی به نام «محمدقربان کیانی»، ۷ هزار و ۸۸۷ رأی به نام «محمد خالدیان» خبر داد.
 
الماسی در ادامه آرای کسب شده توسط «هادی عبدالملکی» را ۳ هزار و ۴۷۸ رأی، «فاطمه فرهادی» را ۳ هزار و ۱۸۲ رأی، «مرتضی جوانمردی» را ۳ هزار و ۹۸ رأی، «برزو سهرابی نور» با هزار و ۹۰۲ رأی و «حسین مفاخری» با هزار و ۵۴۶ رأی دانست.
 
مطابق گفته‌های رئیس ستاد انتخابات قروه در ادامه «خالد رضایی» دارای هزار و ۴۴۰ رأی، «هوشنگ بختیار» دارای هزار و ۲۰۵ رأی، «مسعود مفاخری» با ۹۹۵ رأی، «فتح اله پناهی» با ۶۷۸ رأی، «مجتبی رضایی» با ۲۹۹ رأی و «فردین محمدی» با ۲۴۷ رأی در ردیف‌های بعدی قرار گرفته اند. 
 
حسین الماسی گفت که درصد مشارکت مردم شهرستان قروه و دهگلان ۴۸ درصد بوده و مشارکت مردم شهرستان قروه هم با ۵۱ درصد صورت گرفته است. 
 
 او میزان مشارکت در دوره قبل را ۷۲ درصد اعلام کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: