تداوم بارش برف و باران تا پایان هفته در استان زنجان/ پیش‌بینی کولاک در مناطق کوهستانی

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه بارش برف و باران تا پایان هفته در استان زنجان ادامه دارد گفت: بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت کولاک پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۵۲۳۹۰
۱۳:۲۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ رسول همتی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف در اکثر مناطق استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: بارش در برخی از مناطق به دلیل وزش باد به صورت کولاک است.
 
مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با تاکید براینکه بارش‌ها در مناطق کوهستانی قابل توجه است تصریح کرد: بارش‌ها تا پایان روز سه‌شنبه ادامه دارد و در برخی مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.
 
به گفته وی، چهارشنبه سامانه بارش دیگری وارد استان زنجان خواهد شد و بارش باران و برف در استان زنجان تا روز جمعه ادامه دارد.
 
همتی تصریح کرد: دمای هوا از ظهر چهارشنبه افزایش خواهد یافت و بارش‌های موج دوم در اغلب نقاط به صورت باران پیش‌بینی شده است.
 
وی دراین خصوص اضافه کرد: فردا به دلیل بارش برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی و مناطق کوهستانی احتمال اختلال تردد در اغلب محور‌ها وجود دارد.
 
همتی در پایان سخنان خود، با تاکید براینکه میزان بارندگی‌ها از ابتدای مهرماه امسال ١٥٠ میلیمتر ثبت شده است افزود: سال گذشته در این مدت میزان بارش‌ها ١٨١ میلی‌متر است ک سال گذشته ١٧ درصد کاهش و نسبت به نرمال ٥ درصد افزایش یافته است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: