مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:

راه ارتباطی ۱۲۰ روستای آذربایجان شرقی بسته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که نیرو‌های راهداری روز گذشته راه ارتباطی حدود ۱۵۰ روستای استان را بازگشایی کردند، گفت: هم اکنون راه ارتباطی حدود ۱۲۰ روستای استان بسته بوده و در صورت توقف کولاک تلاش می‌شود تا پایان امروز راه ارتباطی بیشتر این روستا‌ها نیز بازگشایی شود.

کد خبر: ۵۲۳۸۴
۱۲:۵۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ اورجعلی علیزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این روستا‌ها در مناطق کوهستانی و برف گیر استان واقع هستند و بیشتر آن‌ها به علت نداشتن راه ارتباطی مناسب در اثر بارش برف و کولاک بسته می‌شود.
 
وی با بیان این‌که راه‌های اصلی و فرعی و آزادراه تبریز - زنجان باز بوده، ولی با توجه به بارش برف و کولاک لغزنده است، اظهار کرد: با وجود شدت بارش و کولاک در راه‌های اصلی و فرعی استان نیرو‌های راهداری با تلاش شبانه روزی خود مانع از بسته شدن آن‌ها شده‌اند.
 
 وی بیان کرد: با توجه به لغزندگی راه‌های استان رانندگان برای تردد باید خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با رعایت قوانین و مقررات با احتیاط رانندگی کنند.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، علیزاده خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان برف روبی درمحور‌های مختلف استان ۵۵۷۰ کیلومتر باند بوده و ۱۱۶۵ تن مخلوط شن ونمک درجاده‌ها استفاده شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: