مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد:

برخورد بالابر سنگین به شبکه ۲۰ هزار ولت، علت قطعی برق منطقه قاسم‌آباد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: قطعی برق قاسم‌آباد به دلیل برخورد یک خودروی بالابر سنگین به شبکه ۲۰ هزار ولت بود که وقتی شبکه ۲۰ هزار ولتی ما قطع می‌شود، ۵ تا ۶ هزار مشترک ما بدون برق می‌شوند.

کد خبر: ۵۲۲۸۱
۱۳:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ علیرضا کاشی در خصوص قطعی برق در منطقه قاسم‌آباد، اظهار کرد: خاموشی‌هایی که در شبکه اتفاق می‌افتد یا با برنامه است، یعنی ما برنامه‌ریزی می‌کنیم که تعمیرات انجام دهیم، یا بدون برنامه است.
 
وی افزود: اگر با برنامه باشد، اصلا در شهر مشهد برق را برای تعمیرات قطع نمی‌کنیم و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توزیع برق کشور هستیم که بدون قطع برق و با عملیات خط گرم تعمیرات را انجام می‌دهیم. خاموشی بدون برنامه در حوادث است.
 
کاشی با بیان اینکه دو نوع شبکه در شهر مشهد داریم که یک شبکه ۴۰۰ ولت و دیگری ۲۰ هزار ولت است، عنوان کرد: در حادثه قاسم‌آباد یک خودروی بالابر سنگین به شبکه ۲۰ هزار ولت برخورد کرده بود و وقتی شبکه ۲۰ هزار ولتی ما قطع می‌شود، ۵ تا ۶ هزار مشترک ما بدون برق می‌شوند.
 
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: از زمانی که مطلع شدیم، همکاران در محل حاضر شدند، نسبت به ترمیم، اصلاح و تعمیرات آنجا اقدام کردند و اکنون برق وصل است، آن حادثه از دست ما خارج بود. قطعی برقی کمتر از یک ساعت اتفاق افتاد و حادثه شکستگی تیر بوده و پنج فاصله ما کاملا صدمه دیده بود که آن شبکه را نوسازی کرده و تیر‌ها را عوض و شبکه را احداث کردیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: