همزمان با دهه فجر؛

۴۸ کیلومتر از بزرگراه خواجه - ورزقان به بهره‌برداری رسید

همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۴۸ کیلومتر از بزرگراه خواجه - ورزقان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۵۱۵۶۳
۱۲:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ استاندار آذربایجان شرقی در آئین بهره برداری از فاز‌های ۲، ۳ و ۴ این بزرگراه گفت: بهره‌برداری از فاز‌های بزرگراه خواجه - ورزقان در توسعه منطقه تاثیر بسزایی دارد چرا که راه و جاده از جمله عوامل موثر در توسعه است.
 
محمدرضا پورمحمدی با اشاره به پیش‌بینی ۶ هزار میلیارد ریالی برای تکمیل تمام فاز‌های این پروژه، افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه سرمایه گذاری شده و باقی مانده اعتبار مورد نیاز هم با مشارکت مجتمع مس آذربایجان تامین می‌شود.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای همزمان و بی‌وقفه ۲۴ پروژه در حوزه راه‌سازی در سطح استان، گفت: تلاش می‌شود در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام استان تسریع شود.
 
پورمحمدی با بیان اینکه امید است باقی مانده این پروژه مهم در قالب فاز‌های ۱ و ۵ در سال آینده به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: روند فعالیت‌های عمرانی در سطح استان رضایت بخش است.
 
وی یادآوری کرد: با وجود تنگنا‌های مالی و فشار‌های اقتصادی ناشی از شرایط تحریم پروژه‌های راهسازی در استان به صورت همزمان اجرا می‌شود و هیچ یک از پروژه‌ها تعطیل نشده و با اجرای آن ها، این استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و راه‌سازی تبدیل شده است.
 
اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیز در این آئین گفت: این شرکت برای تامین منابع مالی مورد برای تکمیل فاز‌های ۱و ۵ پروژه بزرگراه خواجه - ورزقان آماده است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: