استاندار گلستان:

۳۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان گلستانی پرداخت شد

استاندار گلستان گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض و یا تسهیلات کم بهره به سیل زدگان گلستانی پرداخت شد.

کد خبر: ۵۱۲۱۱
۱۲:۲۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ هادی حق شناس پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بزرگ طلایه داران انقلاب اسلامی، روحانیت و گام دوم با اشاره به دستاورد‌های انقلاب، اظهارکرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سرمایه‌های اجتماعی و میراث ارزشمند امام راحل است که همگی باید از آن حفظ و حراست کنیم.
 
وی افزود: علیرغم تمامی مشکلات و تنگنا‌های مالی در دهه فجر امسال شاهد رشد هزار میلیارد تومانی افتتاحات و کلنگ زنی پروژه‌ها در استان گلستان هستیم.
 
حق شناس در خصوص خسارت سیل و بازسازی مناطق سیل زده گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض و یا تسهیلات کم بهره به سیل زدگان پرداخت شد.
 
وی با بیان این که بازسازی واحد‌های مسکونی ادامه دارد، اضافه کرد: دولت ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همه دستگاه‌ها در تمام اقدامات خصوصا سیل همراهی و همکاری کم نظیری داشتند.
 
استاندار گلستان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در سال جاری رشد اقتصادی کشور بدون احتساب نفت، مثبت بوده و این نشان از بنیان‌های قدرتمند اقتصاد ایران به پشتوانه جمهوری اسلامی دارد.
 
حق شناس ادامه داد: اگرچه از سال ۹۱ تا ۹۸ در مدت پنج سال، کشور با تحریم‌های ظالمانه رشد منفی را تجربه کرد، اما در مجموع این ۸ سال رشد اقتصادی کشور مثبت بود و ایادی استکبار به اهداف شوم خود دست نیافته و نخواهند یافت.
 
امنیت، امید و صداقت مولفه‌های اصلی رشد سرمایه‌های اجتماعی هستند و جایگاه این سرمایه‌ها در جامعه همچون اکسیژن است که بودنش احساس نمی‌شود، اما نبودش بحران آفرین است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: