مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج:

امسال ۸۰ بنای مسکونی و تجاری غیرمجاز در سنندج تخریب شد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در راستای جلوگیری از احداث بنا‌های غیرمجاز و همچنین اجرای احکام کمیسیون ماده صد در سال جاری ۸۰ بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری تخریب شد.

کد خبر: ۵۱۱۷۶
۱۰:۲۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ عبدالله صالحی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با عاملان ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت و قاطعانه برخورد می‌شود.
 
وی با بیان اینکه ساخت و ساز غیرمجاز یکی از معضلات اصلی در سطح شهر است افزود: از تخلفات رایج در ساخت و ساز غیرمجاز تخطی از قوانین و ضوابط شهرسازی و اصول فنی و عدم استحکام بنا است.
 
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: از مهم‌ترین مشکلاتی که ساخت و ساز غیرمجاز ایجاد می‌کند آشفتگی سیمای شهری و بروز خطرات جانی و مالی برای مالکان و خریداران است.
 
وی گفت: در همین راستا از ابتدای امسال ۸۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج به منظور جلوگیری از ساخت بنا‌های غیرمجاز، کنترل و نظارت بر ساخت و ساز‌ها و رعایت اصول و قوانین شهرسازی صادر و اجرا شد.
 
صالحی خاطرنشان کرد: ۸۴۸ مورد تعطیلی کار‌های مجوزدار دارای تخلف، ۶۶۱ مورد تعطیلی کار‌های غیرمجاز فاقد مجوز ساختمانی، ۲۰۸ مورد نظارت بر مجوز تخریب و خاکبرداری و ۹۷ مورد برداشت مصالح از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از ابتدای امسال بوده است.
 
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج در پایان از مراجع قضایی، نیروی انتظامی و همچنین اعضای کمیسیون‌های ماده صد که در برخورد با ساخت و ساز این شهرداری را یاری می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: