بزرگترین شبکه بین‌المللی قاچاق مخدر‌های صنعتی در هرمزگان متلاشی شد

ماموران مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی هرمزگان موفق شدند با اقدام اطلاعاتی، بزرگترین شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در جنوب کشور را شناسایی و متلاشی کنند.

کد خبر: ۵۱۱۳۸
۱۵:۳۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: اعضای این شبکه به صورت خانوادگی در تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشتند و در سال حدود سه تن هروئین و شیشه از کشور‌های افغانستان و پاکستان به صورت سازمان یافته و بسیار پیچیده به کشور قاچاق کرده و در استان هرمزگان و استان‌های همجوار و کشور‌های خلیج فارس به فروش می‌رسانند.
 
سردار غلامرضا جعفری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: اعضای این شبکه درآمد خرید و فروش موادمخدر را وارد کار‌هایی مانند خرید املاک و انبوه سازی می‌کردند.
 
وی ادامه داد: تاکنون ۶ نفر از اعضای این شبکه بین المللی دستگیر شده اند و ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد، ۵۳ واحد ملکی، ۶۱کیلوگرم طلا و جواهرات و ۴۳دستگاه انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی کشف شده که ارزش مجموع اموال کشف و توقیف شده از این شبکه یکهزار و ۵۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.
 
سردار جعفری مجموع مواد مخدر کشف شده در هرمزگان از ابتدای سالجاری تاکنون را ۵۷ تن و ۸۴۹کیلوگرم اعلام کرد.
 
وی اضافه کرد: میزان مواد مخدر صنعتی کشف شده از نوع شیشه در این مدت ۴۴۹کیلوگرم و ۳۸۶گرم بوده است.
 
کشف ۳۲نقطه کشت خشخاش در هرمزگان
وی همچنین از امحای ۱۳تن مواد مخدر غیردارویی و شناسایی و نابودسازی ۳۲نقطه کشت خشخاش استان خبر داد که بیشتر آن‌ها در بشاگرد و جاسک بوده است.
 
نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان روز سه شنبه با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد، استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسؤولان انتظامی و اجرایی کشوری و محلی در بندرعباس برگزار شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: