معاون امور بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تکذیب شایعه بستری شدن فرد آلوده به ویروس کرونا در بیمارستان سنندج

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فایل صوتی موجود در فضای مجازی مبنی بر بستری شدن یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان توحید سنندج را شایعه دانست و تکذیب کرد.

کد خبر: ۵۱۰۸۶
۱۱:۵۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ پخش شایعاتی در فضای مجازی به دنبال ترس زیادی که در جامعه به دلیل انتقال ویروس کرونا و واگیر بودن این بیماری وجود دارد، اضطراب و نگرانی خانواده‌ها را دوچندان کرده است.
 
روز گذشته پخش فایل صوتی در فضای مجازی و کانال‌های محلی مبنی بر بستری شدن یک نفر مبتلا به بیماری ویروس کرونا در بیمارستان توحید سنندج، موجب ترس مردم استان شده که دراین راستا خبرگزاری ایسنا پیگیر این مسئله از مسئول دانشگاه علوم پزشکی کردستان شده است.
 
ابراهیم قادری امروز (۱۵بهمن) اظهار کرد: خب بستری شدن یک فرد سنندجی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان توحید صحت ندارد.
 
وی با ابراز تاسف از پخش فایل صوتی در فضای مجازی، افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال پیگیری پخش کنندگان این فایل هستند چرا که با انتشار این فایل ترس و نگرانی را در میان مردم بیشتر کرده اند.
 
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمادگی کامل را در خصوص کنترل ویروس کرونا دارد، بیان کرد: در صورت آلودگی افراد به ویروس در استان یکی از بیمارستان‌ها را مختص به این بیماری می‌کنیم و نمونه خون را به آزمایشگاه تهران برای تشخیص می‌فرستیم چراکه فقط ۲ آزمایشگاه در ایران وجود دارد.
 
لازم به ذکر است: ویروس کرونا ۲۶ کشور در دنیا را آلوده کرده و هر روز این آمار بیشتر می‌شود، در حال حاضر ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر در کل دنیا به این ویروس مبتلا هستند که از این تعداد ۳۶۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: