مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

محور ارومیه _ سرو نیمه اول سال آینده به اتمام می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه محور ۵۱ کیلومتری ارومیه _ سرو نیمه اول سال آینده به طور کامل زیر بار ترافیک می‌رود، گفت: با اتمام این محور به عنوان یکی از جاده‌های مهم آنتنی استان شاهد رونق اقتصادی در منطقه خواهیم بود.

کد خبر: ۵۰۹۱۵
۱۰:۲۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سید محسن حمزه لو گفت: قطعه پایانی محور ارومیه _ سرو به طول ۸.۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود.
 
وی در خصوص اولین پروژه خیری راهسازی کشور نیز افزود: این پروژه به طول ۱.۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان توسط خیر راهساز استان احداث می‌شود.
 
حمزه لو با اشاره به اینکه یک چهارم پایانه‌های کشور در آذربایجان غربی قرار دارد، ضرورت توسعه و تامین زیرساخت‌های لازم برای پایانه‌های مرزی در راستای توسعه پایدار و گسترش مراودات اقتصادی با کشور‌های همسایه را امری مهم عنوان کرد و گفت: بر این اساس در جهت افزایش حجم مبادلات کالا با کشور ترکیه و نقش آفرینی جدی‌تر آذربایجان غربی در این مسئله تکمیل محور ترانزیتی ارومیه سرو در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می‌شود با بهره برداری از پروژه‌های آغاز شده، نیمه اول سال بعد شاهد اتمام کامل این محور مهم باشیم.
 
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: اگر بخواهیم به توسعه پایدار دست یابیم چاره‌ای جز تقویت و تکمیل محور‌های ترانزیتی و آنتنی، چون ارومیه سرو، نقده تمرچین و خوی به رازی و ماکو بازرگان نداریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: