یک مسئول:

افزایش ۱۶ درصدی ورودی گردشگران خارجی از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی ورودی گردشگران خارجی از پایانه مرزی بیله سوار گفت: یک میلیون و ۳۳۶ هزار مسافر و گردشگر از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان در سال جاری تردد داشته است.

کد خبر: ۵۰۶۹۷
۱۲:۲۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ علی رحمتی ۱۲ بهمن در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان اظهار کرد: از این میزان تردد ۹۱ درصد مسافر خارجی (اتباع جمهوری آذربایجان) و ۹ درصد مسافر ایرانی می‌باشد بطوریکه از این میزان ورود گردشگران خارجی از این پایانه در مقایسه با پارسال ۱۶ درصد افزایش دارد.
 
وی ادامه داد: از این تعداد مسافر ۲۴۹ هزار و ۵۸۴ نفر با اتوبوس، مینی‌بوس و سواری و یک میلیون و ۸۷ هزار نفر نیز پیاده از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند.
 
به گفته رحمتی همچنین امسال ۵۶ هزار و ۶۴۴ دستگاه کامیون از این پایانه تردد کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۷۹۹ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده است، اضافه کرد: در تردد اتوبوس ۸۴ درصد افزایش را شاهد هستیم.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: امسال ۱۹ هزار و ۵۴۶ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد داشته است بطوریکه از این تعداد ۱۶ درصد ایرانی و ۸۴ درصد نیز خارجی می‌باشد.
 
وی فعالیت ۲۴ ساعته پایانه مرزی بیله‌سوار را یادآور شد و گفت: اقدامات گذر مرزی مسافران در هشت گیت ورودی و خروجی در کمتر از ۲ دقیقه انجام می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: