همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

زنگ انقلاب در بیش از ۲۰۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل (ره) به میهن زنگ انقلاب در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

کد خبر: ۵۰۶۸۰
۱۱:۲۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ در آئین نمادین زنگ انقلاب که در یک ابتکار در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد مسئولان، دانش آموزان و فرهنگیان پس از تجدید میثاق و بیعت با شهدا زنگ انقلاب نواخته شد.
 
هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: آئین زنگ انقلاب در بیش از ۲۰۰۰ آموزشگاه استان با اجرای برنامه‌های ویژه برگزار شد.
 
وی افزود: اجرای زنگ انقلاب در گلزار شهدا با هدف تجدید بیعت با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وآشنایی نسل امروز با آرمان‌های امام و رهبری برگزار شد.
 
همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی، نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج نیز در این آیین گفت: عظمت، شرافت و اقتدار ملت و قدرت نظام به برکت قیام مردم و نفس قدسی امام خمینی (ره) است.
 
وی افزود: امروز ما مقدمه انقلاب امام عصر را فراهم می‌کنیم وجانفشانی شهدایی مانند سرادر سلیمانی و ابوالمهدی مهندس بیانگر این مسیر است که برجهانیان ثابت شده است.
 
حجت الاسلام حسینی اظهارکرد: همان طور که شهدا با تمام وجود از انقلاب و شرف ملت دفاع کردند ما هم خالصانه تلاش می‌کنیم که با تمام قدرت در مقابل دشمنان نظام بایستیم.
حسین کلانتری، استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برگزاری زنگ انقلاب در کنار گلزار شهدا حسن تدبیری ارزشمند برای آویزه گوش قراردادن آرمان شهدا برای همه مردم و مسئولان است.
 
وی افزود: این برنامه معنوی تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری با حضور نسل جوان و نوجوان است.
 
کلانتری تصریح کرد: از مجموعه آموزش و پرورش، بیناد شهید و شورای هماهنگی به پاس این برنامه معنوی ارزشمند تشکر می‌نمایم.
 
در این آئین تمثال امام راحل توسط شرکت کنندگان مشایعت و گلباران شد.
 
گفتنی است که در این آئین که در مدارس۱۳شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد دانش آموزان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری واجرای سرود، دیکلمه لحظه تاریخی ورود امام را گرامی داشته و سخنرانان در موضوع انقلاب و امام مطالبی بیان کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: