سردار مفخمی شهرستانی خبر داد:

کشف بیش از ۱۸۶ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۱۸۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و حشیش از آنان در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی با پلیس استان هرمزگان خبر داد.

کد خبر: ۵۰۵۶۱
۱۳:۴۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ براساس اعلام پلیس، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگرن مرگ و توزیع کنندگان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند مشترک تحقیقاتی خود با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، از فعالیت ۳ توزیع کننده مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می‌کرد، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.
 
وی اظهار کرد: با پیگیری‌های ویژه و بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر شناسایی شدند و سپس مشخص شد آن‌ها با یک دستگاه کامیون و نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به مرکز کشور هستند.
 
فرمانده انتظامی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با هماهنگی دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی منسجم و هماهنگ، خودرو‌های مذکور را در سطح محور‌های مواصلاتی هرمزگان شناسایی و متوقف کنند.
 
سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از کامیون توقیفی موفق به کشف ۱۸۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۱۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۶۹ کیلوگرم حشیش که به شکل ماهرانه‌ای در میان چوب‌های فیبری داخل خودرو جاسازی شده بود، شدند.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید بر نقش مفید همکاری‌های درون سازمانی در برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ و نیز قدردانی از تلاش مأموران به پاس انجام این عملیات مشترک پلیسی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: