هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در تبریز افتتاح شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با حضور ۱۰ گروه نمایشی منتخب در مرحله استانی در مجتمع کانون تبریز خبر داد.

کد خبر: ۵۰۵۴۵
۱۲:۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ علی بینش روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در مجتمع کانون تبریز، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، در مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی، ۱۰ گروه نمایشی منتخب، آثار خود را روز‌های ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه به روی صحنه خواهند برد.
 
وی با بیان این‌که در این مرحله از جشنواره، ۱۰ گروه نمایش منتخب، آثار خود را به روی صحنه خواهند برد، افزود: گروه‌های نمایشی از مراکز کانون در شهر‌های عجب‌شیر، هشترود، مرند، شبستر و ۶ گروه نمایش از مراکز کانون تبریز توانسته‌اند به این مرحله از جشنواره هجدهم راه یابند.
 
بینش خاطر نشان کرد: تمامی مراحل تولید این نمایش‌ها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به انجام رسیده است.
 
وی شناسائی استعداد‌های هنری از بین کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، انتقال مفاهیم و موضوعات تربیتی از طریق آموزش‌های غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان را ازجمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.
 
وی با اشاره به پیشینه هجده‌ساله جشنواره هنر‌های نمایشی کانون کشور و تربیت استعداد‌های اعضا و ابراز خرسندی از برپایی این رویداد هنری، گفت: شخصیت‌های بنیادین کودکان و نوجوانان در ارتباط تنگاتنگی که در این پروسه بلندمدت با کانون برقرار می‌کنند، به‌مرورزمان شکل می‌گیرند و پرورش می‌یابند که برای آینده زندگی آن‌ها بسیار مفید است.
 
بینش بیان کرد: سه گروه نمایشی از بین گروه‌های شرکت کننده و با رای داوران جشنواره به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی معرفی می‌شوند.
 
حضور برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به نمایش عروسکی در این جشنواره که امروزوفردا (پنجشنبه و جمعه) بهمن ماه در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تبریز برگزار خواهد شد، آزاد است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: